Blackmoon

Fortfarande jobbigt att bara vakna på morgonen.
Just nu vill ja sova en natt utan att vakna av oro och inte drömma mardrömmar.
Och helst inte vara svimmfärdig varje dag. De här e inge kul längre.
Jag ska vara ärlig, just nu drömmer jag om ett vanligt jobb. Jag är färdig som egenförtagare. Jag vill inte mer nu,detta är inte min grej. Nu vet alla hur det kommer bli i framtiden.
Och som sagt så hoppas jag på att det händer något snart.

Allt detta påverkar mitt o basses förhållande nått fruktansvärt. Jag vill inte att det ska vara så. Jag vill att vi ska kunna leva ett bra liv tsm. För jag vill verkligen aldrig mista denna människan.Han är nästa för bra för att vara sann.

Men jag har ett jobb på G nu iaf. Och hoppas att ja kommer in där. Inte världens bäst betalda kanske men dom verkar ha jäkligt kul där iaf. Tror ja skulle passa in bra där =)

Jag måste börja leva på hoppet nu. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0