boring day!!

Va uppe tidigt idag. (tidigt för mig är 9.30) Åkte direkt o handlade lite till jobbet sen hem te mumins föräldrar o bada molle. Så nu e han ren o fin igen. O luktar gott =)
Sen har jag plockat i ordning bland mina kläder. Måste erkänna att jag enbart låg isoffan resten av dagen hehe.
Funderade på om jag skulle börja packa min väska inför min tripp till jkpg. Haha men ja misstänkte att folk skulle undra om ja va dum i huvet då haha. Det e ju mer än en vecka kvar ändå :P
Annars har jag nog inte gjort nått kul. Mitt liv är inte så roligt.

Älskade Lina ringde innan iaf :) Jäkligt länge sen vi hördes nu och det är alltid kul. Hann inte prata så mycke men det kändes så sjukt bra det som sas. Jag fick lite hopp igen iaf :) Även om det inte går vägen så är det så sjukt snällt gjort! Love you girl!!

Dax o kolla på tv på jobbet :P

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas iallafall att det hjälpte lite =)!



Love you to babe <3

2009-12-14 @ 19:44:48
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0