Icecold!!

Hade en jätte mysig kväll igår. Vi åkte hem och grilljerad våran julskinka, hur gott som helst. den va ganska liten så halva är reda uppäten :P Mumms. Sen bestämde vi oss för att gå ut o gå. Kan säga som så att det va verkligen bajs kallt om fötterna. tror det va typ tretton minus minst.
Såg att brandbilar stod utanför ett hus. Lite hemsk så där, tror att pannan hade börjat brinna. Det är en kompis till basse som det brann hos.  Som tur va så var han inte hemma. Han spelar i Moras a lag o dom hade ju match i sthlm. Och dom vann o han gjorde en toppen match, o så kommer han hem till sånt :/ ussh stackarn.
Sen iaf så fortsatte våran kväll hemma med film :) Myspys

Idag åkte Basse med sin familj till falun för att julhandla och köpa present till mig :) nån fyller ju år på måndag hoho ;)
Och jag följde med Gittan som skulle vara hundvakt till djurmagasinet. Så Molle fick godis o mat :) Sötnöten springer omkring i Mollys täcke som är jääättte förlitet nu haha. Tror det är dax att köpa nytt så fort manfår pengar haha.
Hur som helst så har jag ringt runt iaf och frågat efter lägenhet. Har hittat en vi vill kolla på =)
En 3:a mitt i centrum som är billigare än en två som oxå ligger här. Fatta vad underbart att ha en trea när man får besök. Så vi ska försöka kolla på den så fort som möjligt. Så vi förhoppnings vis får flytta den 1 Mars =) Wiiie!!
Molle ska få ett eget rum :P haha.

Ikväll tror ja att det är dax att färga håret. Det ser verkligen förjävligt ut! Inte okej nånstans.Ushh o fy.
Nu har ni fått lite uppdatering om läget i min tråkiga vardag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0