ett år äldre :)

Jaha då får man väl säga grattis till sig själv idag =)
Vaknade av att mamma ringde o skrek eller försökte sjunga kanske haha.
Sen somnade ja om lite halft och älsklingen gjorde frukost på sängen åt mig =) Och jag fick öppna paket , wwwiiiee
Fick en skit snygg t-shirt/klänning. Inte visste ja att han hade sån bra smak. riktigt fin e den. Den e svart eller mörk grå med nitar och typ paljetter på axlarna. lite svårt att förklara men så jäkla grym!
Sen har jag ju fått presenter innan av vänner när dom har varit på besök.
Och mamma skickade ett kort och skrev vad jag skulle få när jag kommer till jkpg.
Saknar mammi o bror nu faktiskt. Min familj <3


Ikväll kommer vi att stänga tidigare för en gångs skull. Tyckte vi va värde det efter att ha jobbar varje dag i tre månader snart. Så då ska det bjudas på taco och tårta när mumins familj kommer =) Mys pys.

Och på tal om mys pys så hade vi jätte mysig kväll igår. Lagade mat, gjorde knäck och kollade på film.
Kollade på "en tomtesaga" Och shit va fin den filmen va. Det måste ni nästan se, den har typ precis kommit ut på dvd. Helt underbar familje film verkligen <3
'

Sköt om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0