freaky friday

Blev inte att vi tittade på nån lägenhet idag =( han hade inte tid så vi hoppas på måndag ist.
Så det blev stor städning hemma ist och tvätta och en långpromenix med vovven. Så skönt att han orkar gå lite längre och är så duktig på att gå i koppel. Nu är det jobb som gäller. I 2 ½ timme till. Sen vet ja inte om ja får sitta själv hemma eller om pojkarna skulle sitta där med. Vi får se lite. Så rackarns surt o vara själv hemma juh.

Har pratat massa med mammi idag =) Me like! Den gammle drar ju till tyskland inatt, eller danmark kanske de va. Så ja va snäll o la in en liten beställning ;) Har en känsla av att jag ska dricka mig ganska full dagen innan julafton. Det e jag grymt sugen på.Som typ förra året haha.Fast ja va nykter men en viss kusin va fullare än fullast haha. Dom skulle ha glögg kväll. Det slutade med att dom hällde i spriten först o färgade med lite starkglögg. Haha behöver ja ens förklara hur fulla alla va?! Haha.

Jag räknar verkligen ner dagarna nu tills jag åker. Det är så stort för mig på nått sätt. att bara få komma hem :)

19 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0