Hungryyy

Sitter på jobbet och håller på att dö av hunger. Inte ätit nått idag än. Så åter igen har jag skickat iväg min man för att handla pasta :) Mumms!
Sitter och väntar på att det ska komma nån snubbe från ljungby för att hämta sofforna. Shit snacka om att ha åkt långt haha. Aja hur som helst så har en hel del löst sig. Jag har stått o räknar en jääävla massa filmer. Tog en paus när jag va uppe i 469 stycken. Hmm..
Idag va det första gången på  många månader som jag och mumin kunde gå på stan tsm :) Mys pys.Kollade ut en julklapp till hans pärson. Men shit va folk de va ute. Att dom orkar. Men mysigt e det, massa snö, is kallt och det spelar julmusik i hela byn. Ur mysigt. Ikväll hoppas jag att vi kan spendera kvällen hos hans föräldrar. Jätte länge sen vi var lediga. Tror minsann att vi har jobbat ca 70 dar isträck. Roligt liv man har :P
Men nu mera är man arbetslös ist. Hoppas på att Henke ringer snart. Kommer säkert få jobba nyår :P haha. Men inte mej imot. Cashflow nu tack!!!!

Nehepp lika ointressant som vanligt.
Jag drar till Jkpg i övermon :D YEEH!!

Pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Crazyangel

ja visst vart det gott! :)

2009-12-21 @ 18:41:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0