I´m a beliver

Har verkligen ingenting att göra. Det suger jäkligt hårt. Väntar på att det ska börja nått kul på tv bara.
Hungrig e ja som fan med. Insett att ja måste börja äta ordentligt snart.

Pratade en massa med Mammi igår. Kändes både bra o dåligt. Men hon hjälper mig så mycke, hon vet vad man ska säga när nån e lessen. Just nu sitter ja i en situation som ja inte kan lösa själv, men då finns hon där o hjälper mig mer än ja kunde önska. Underbart.
Har kännt mig extremt stressad inför besöket i Jkpg. Men vi pratade en hel del om det och kom fram till att ja tar en dag i taget. Ska träffa alla mina vänner. Speciellt på juldan. Familjen Santec, Självklart hela min familj o släkt. Ska äntligen hälsa på mormor i hennes nya hem =) Det sägs att hon har blivit en liten sur kärring haha.Stämmer detta? Kan bli intressant ;)

Har hört talas om att det har snöat i Jkpg nu. Och att dom misstänker att det kan bli en vit jul :O
Helt underbart juh! Här uppe är det massvis med snö!! har tänkt att lägga ut bilder nån dag.
Folk åker spark här, hehe. Precis så som  man kan se i filmer. Dom parkerar sparken utanför butiken medans dom handlar. Så sött såh! Får nog införskaffa en sån :P  Och imorgon skulle det bli 20 minus. Vill man ens gå ut då? Okej att jag pallade av när det va 16 minus. Men va fan, ännu kallare? Hmm. Det gillas inte så värst!


Nehep får väl fortsätta med att vänta på bonde söker fru haha :D

Chipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0