Imon jäklar!!

Haft en riktig slapp dag idag fram tills det va dax för jobb. Har haft en del o göra så då e det alltid kul o jobba =)
ikväll ska ja o älsk hem o göra knäck och klä julgranen =) För imon fyller jag ju som sagt år och då ska julgranen stå där. Fin ska de bli med, me mina fin fina Hv71 julgranskulor :D Måste nästan ta bild på den sen.
Imon ska vi även stänga lite tidigare för att kunna få ha en liten trevlig middag hemma med hans föräldrar. Och jag ska få äta min favvo tårta o öppna paket :D Wiiie!! Haha som en treåring :P

Måste även berätta att det va hur skönt som helst igår o bara vara hemma o mysa. Laga mat tsm o äta chips o ligga i soffan o bara känna att älsk håller om en när man kollar på film. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0