In good times, in bad times

Dagen igår va lite omtumlande. Den där drömmen har verkligen satt sina spår. Bara jag tänker på de igen så blir jag lessen. Ush ush ush, men jag försökte iaf att må bra hela dan. Lyckades ganska bra måste ja säga. Hade en riktigt fet dag. Jag o älsk delade på en Pizza sen gick ja o köpte en tidning o godis som ja la mig i soffan på jobbet o käkade. Sen när vi kom hem visste vi inte om vi skulle ut. Ringde runt o kollade lite vad folk hittade på.
Kom fram till att många hockey killar skulle ut. Basse vilje ju att vi skulle hänka på dom ut men klockan blev för mycke o vi insåg att det gick knappt att gå ute pga all is så de hade tagit hundra år att ta sig till stan. Så vi lagade mat drack vin/öl o satt o pratade hela kvällen, bara han o jag. Hur trevligt som helst =) Inte varje dag man kan ha kul på så vis en lördag kväll. Sen kollade vi på film. Klockan blev som sagt väldigt mycke, när filmen va slut o mumin snarkade o klockan va halv fyra så va ja pigg. Efter mycke om o men så somnade ja till slut =)

Kom på att nästa onsdag åker ja till jkpg. Ohh :) det är det enda som håller mig ovanför vattenytan just nu. Det som får mig till att fortsätta kämpa.
Jag har så mycke jag vill skriva.Så mycke som jag vill att ni där på andra sidan ska förstå. Jag vill att ni ska känna så som jag känner när det gäller vissa saker. Men det går inte så jag har gett upp.

jag vet att mina kompisar har blivit lidande av hur jag har mått och mår.
Jag ber om ursäkt att jag har stött bort er. Men jag har inte klarat av att hantera när ni pratar om era liv och om hur ni har det. Jag känner mig hemsk som människa och som vän. Men om ni är mina riktigt vänner så hoppas jag att ni förstår och finns där för mig ändå. Jag behöver er mer än någonsin. Men på ett annat sätt än innan. Tack till er som fortfarande bryr er.Till er andra, jag förstår om ni tar avstånd. Jag har satt mig i denna sitsen själv.




Va visst på fel dator så det fick bli några ja har laddat upp här innan. Men detta är bara så bra minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0