it´s over

Nu är julafton över. Det som alla har stressat så över. (alla utom jag ;P)
Tvingade med Thomas till a6 på morgonen igår och sen åkte vi runt i jkpg, haha.
Körde även ut kusinas till hästarna. Sen till kusinen för att käka. Träffa en hel del av släkten Melvold.
Kvällen slutade med lite party hos linda. Dock inte så mycke dricka för mig och jag var hemma vid tolv. Såå skönt. Däckade näst intill direkt när ja kom hem till mammi. Ja va så jäkla trött har nog inte riktigt återhämtat mig från onsdagens resa.

Idag kommer iaf Mumin per och molle hit =) Ska bli så skönt att vara med dom igen. och de e sjukt kul att per följde med oxå =)
Ikväll får vi se vad som händer. Ja känner inte för att gå ut, men det vill säkerligen mumin o per. Kanske blir lite hemma party. vi får se helt enkelt.

aja dax att käka klart min julskinkemacka :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ses imon??

2009-12-26 @ 21:19:33
URL: http://sannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0