It still going on

Ingen bättre dag ida. Så vill ni inte läsa om en massa klagande så sluta läs NU!


Drömmde en dröm som jag inte vet om den va bra eller dåligt.Kan verkligen inte komma fram till det.
Just nu har jag så enormt mycke känslor som måste komma ut. Men jag kan inte, jag har massvis med vänner som ja kan prata med. Men ja vill inte. För ingen kan förstå. Inte en enda. Och jag klarar inte av att höra nån annans problem just nu. Ska ni prata om de så ring inte mig. För just nu verken vill ja eller kan ja lyssna på de.
Jag vill inte höra frågan ens "hur mår du?" för jag spyr på den frågan. Jag svara aldrig ärligt ändå.
När jag kommer till Jkpg så vill jag inte att någon frågar om hur allt är i Mora o bla bla bla..

Jag vet inte vart ja vill ta vägen bara. Jag vill stanna här men ändå flytta men ja vill inte till Jkpg  och ja orkar inte med en ny stad egentligen. Krångligt? Oooh jaa ni skulle bara veta.
Just nu lockar Oslo, Sthlm och att bo kvar i Mora. Vad fan ska man göra?!
Ge mig bara ne bunt med pengar så jag kan överleva så ja nångång får reda på vilken stad det blir.

Just nu är allt upp och ner, jag e så tacksam för att ja har min lilla familj iaf här, Mumin o Molle <3
Och tack Mamma för att du orkar lyssna jämt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0