Pappa

Vaknade upp tidigt imorse o bara grät. Det har aldrig hänt innan. Jag hade drömt en sån grymt jobbigt dröm.
Pappa va och hälsade på Mamma o Pierre i Jkpg och jag va här. Jag hann inte träffa honom för han skulle ner till skåne så jag hann inte ner från Mora dit innan han drog. Och jag visste att han skulle dö. Det skulle ha varit mitt farväl men jag hann inte.. Jag va helst förstörd.
Detta är bara i korta drag om vad som hände. Men ibland undrar man vad drömmar betyder. Vad är budskapet i drömmen? Jag blev så jäkla rädd, samtidigt som jag undrar varför.
Och självklart kommer alla känslor upp som man har haft under åren vad det gäller Pappa. Och det är ju så att jag fick ju aldrig säga allt jag ville. Jag var aldrig förbered. Om man nu kan vara det. Det finns så mycke man ångrar.

Hur som helst så Smsade ja Mamma, hon förstod mig verkligen och sa de att ibland blir man mer påmind. Det undermedvetna spelar en ett spratt. Men fy fan vad jag saknar pappa, eller kanske så en pappa skulle ha varit..

Ussh går inte ens att skriva detta utan att tårarna kommer. Jag önskar inte ens min värsta fiende det här. Sorgen, smärtan, saknaden. Han va inte värd allt alltid. Men kom ihåg att en pappa är alltid en pappa, ditt kött o blod.
Allt jag önskar e att bara kunna få prata med han o krama han en sista gång.

Jag vet att du är en ängel och vakar över mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0