Snö Sol -10 c

Nu är det äntligen lite sol ute igen.Eller nja inte just nu kanske men innan idag var det de =)
Sol snö och tio minus, japp jag bor verkligen i Dalarna. Älskade älskade Mora.
Gick lite på stan idag och kollade runt och kände verkligen hur underbart fint och mysigt det är här.
Speciellt nu när det är lite mer åt det vintriga hållet.

Idag när jag va runt lite här på "byn" som man säger :P så kollade jag efter vad ja kan önska mig när jag fyller år. Och jag hittade verkligen skit bra saker :) Men man kan inte få allt här i livet som dom säger. Men my gaaaad vilken snygg klocka jag hittade. Inte o leka med allså. Men vi får se vad man får på sin födelsedag. Troligtvis inte så mycke, man e ju inte direkt 10 år längre :P

nu räknar jag fortfarande ner dagarna tills ja kliver på tåget i Mora och studsar av glädje av i Jkpg. Jag sakna Hanna enormt mycke.Och vissa andra oxå hihi =) Men jag hoppas fortfarande på en myskväll med Maria och sen på julafton blir det mys med Hanna <3

Ohh va jag babblar mycke om jul o jkpg.Men e det så konstigt när man inte sätt sin familj på ca 4 månader?! Det är en sjuk känsla.Så mycke som händer där nere som jag bara få hör över tele. Både bra och dåligt kanske.

Nehe nu ska jag äta pannkakor på jobbet =) Dom godaste jag någonsin käkat faktiskt. Och ikväll blir det till att grilljera julskinka och mysa =)

Vi avslutar som jag och Pappa alltid gjorde:
-Puss puss
-kram kram
-puss puss
-kram kram
-puss
-kram  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0