Ur tråkigt

Har tråkigt medans mumin e o köper mat. Det har tagit en timme nu. SUCK!!
Så ja gör en blogglista som kenza gjorde innan :

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att henke kom fram o sa att han ska ringa mig ang bar jobb på Brasseriet :D :D

Vad gjorde du klockan 08.00 i morse? Sov så gott såh :)

Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt o som jag gör nu, det vill säga med fötterna på borde kollar runt på nätet och små glor på radiohjälpen på tv.

Det sista du sa högt: Pratade med Mumin i tele i frågade va fan han o min mat va!

Vad va de senaste någon sa till dig? "Jag är på väg, träffade min kusin på statoil, kommer nu. Älskar dig! "

Vad har du druckit idag? Vatten, coca cola, cider

Vad va det senaste du åt? Potatismos o fiskpinnar :D

Vad va det senaste du köpte? Bensin

Vad är det för färg på din dörr? Brun trä dörr

Vad är det för väder hos dig nu? Typ 20 minus och så snöar det.

Godaste glass smaken? Hmm.. Mycke svårt. Men lion glass e ju så jävla gott! Och typ alla Ben o Jerrys :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja ja vet inte. Har aldrig hänt mig. Men många andra så de kanske funkar.

Sover du tungt? Nja ibland kanske

Drömmer du mardrömmar? Ne oftast inte. Men förra veckan eller när det var så lyckade jag två gånger.

Trivs du med ditt jobb? Haha ja har inget snart. Och de ska bli skönt att få vara ledig efter 70 arbetsdagar på rad. Men surt utan pengar.

Favoritklädsel: Leggins o klänning :D

Vad ser du om du tittar åt höger? Våran fina julgran :D

Vad gör dig glad just nu? Att det kanske kanske löser sig med jobb *håller tummar o tår* och att ja får träffa min underbara släkt o vänner inom den närmsta veckan :D

Vad ska du göra härnäst? Äta mat (när den nu kommer:S ) Och sen krypa tätt in till älsklingen o kolla på en film <3

Höger eller vänsterhänt? Höger! det enda rätta :P

Humör just nu? Jag är hungrig som fan, o alla som känner mig vet hur jag är då! haha

Favorit godis? Choklas o surt o sallt. Inget spec helt enkelt.

Kläder just nu: Mjukis kläder :D

Orkar fan inte mer nu haha. VART FAN ÄR MIN MAAAAAAAAAAAAAT????????????? Skicka aldrig iväg en kille för att köpa mat. Just nu har det tagit en timme o tjugo minuter än så länge. Fan! Då sa ja ändå innan han åkte att jag e så hungrig så jag mår illa. Typiskt killar! haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0