Walla

Idag är det närmre 30 minus ute. Jag har troligtvis aldrig upplevt sån kyla tidigare. Smart som jag är så gick ja ut med blött hår imorse. Behöver jag ens säga hur bra det gick? (för dom som e pucko: Håret fryser till is haha)
Sen va det till att springa ner i källarn o leta reda på termobraller. Ut i snön, Molle höll på o dö av kylan så de blir inga promenixer nu.

Har fixat o trixat lite på jobbet idag. Skönt att veta att det snart är över. Det är en stor lättnad.
Och det bästa är att jag ska till 90% säkerhet på arbetsinterjuv nästa vecka :D :D :D
Men det har dykt upp en jobbig sak. Finns en jäätte bra kurs här i Mora som jag vill läsa. Så jag får mitt slutbetyg. Men jobb går först så klart :D

Nehe bonde söker fru nu då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0