Worki worki

Känns som att det kanske kommer ordna sig snart.
Körde igår medans dom andra festade till det lite. Hamnade på Brasseriet träffade Erika, Daniel,Krister gånger två =) Och självklart en massa andra med. Alltid lika kul att träffa Erika =) Skönt o kunna umgås med nån tjej nån gång haha, även om de bara e på fyllan typ :P
Hon flyttade hit för drygt ett år sen så hon vet hur jag har det, skönt!
Sen kom Henrik, ägaren och sa att han skulle ringa mig för han hörde att ja va bartender :) WWIIIEE me happy!!
Får se vad det blir av det, men skönt ändå att få lite förhoppningar om framtiden!

Igår ringde Maria mig, och varje gång har hon nått sjuk att berätta haha. Hon kan få den mest deprimerade människan att vika sig av skratt. Igår bad hon mig gå in på en sida, www.felsms.com
Och det va fan de roligaste på länge haha. Roade mig även med detta när jag ringde till Hanna o hon skrattade lika mycke hon :) Så¨klockrent.
Härligt o prata med vännerna igår, Alex maria o hanna. Inte vanligt att man snackar med alla på en o samma dag längre :P hehe.

Inatt fick ja säga åt både krister och mumin att gå å lägga sig när dom satt o sov vid köksbordet haha. Efter mycke om och men så gick ju även de bra. Vaknade uppo jämte en bakfull själ och en i soffan. Båda va fortfarande fulla haha. Krister tog med sig Molle hem så han fick leka med hans hund. Dom hade haft super kul ute o sprungit runt lösa o busat. Så när Molle kom hit så fet däckade han direkt. Så han lär nog sova hela dan :) sötnöten <3

Nehe ikväll e fan min tur att supa te de lite =)
Fint tack hej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart att de ordnar sej:) Du fixar detta Petra!

Kram

2009-12-19 @ 19:25:04
URL: http://surakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0