Wrrooooom

Måste säga att ja e på helt okej humör idag. Troligtvis för att jag fick ett presentkort av min älskade kusin o hennes familj igår så ja köpte ett par assss snygga leggings. Så ja e så sjukt snyggt klädd idag. haha om ja får säga de själv :P
Tycker de e ganska gött faktiskt o veta att e man på dåligt humör, då tar man på sig kläder som e snygga så blir allt genast mycke bättre :) Totaly awsome :) Yeeeh

Just nu sitter ja på jobbet o har jävligt tråkigt måste ja säga.
Så jag klickade in mig på Argalappen.se för jävla rolig sida.Ja skrattade så ja höll på o dö haha.
Värsta värsta braigt.

Annars har det inte hänt så mycke. Låg i soffan o pratade med Maria en bra stund innan. Myycche trevligt. Så mycke som vi har snackat dom senaste dagarna har vi inte gjort på 4 månader haha.
Hon e för skön hon =) ja måste ju bli uppdaterar om vad som händer i Stora Jönköping =)

Nehepp om ja ska göra mig nått gottit att äta kanske :S Frukost kallas det för :P

Chipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0