Breakdown

Just idag känner jag enbart att jag kommer bryta ihop snart. Min ork är slut. Men jag kan inte. Jag vet att gör jag det nu så kommer jag inte ur de. Jag måste kämpa, men fy fan va svårt det är. Jag är kung på att inte tänka på saker som får mig att må dåligt. Jag är kung på att kämpa nu förtiden. Men nån gång tar det stopp.

Men jag ska rida ut den här stormen. Vad som än händer så har jag alltid det bästa kvar i mora, Mumin o molle <3 Ska bli skönt att Alexandra kommer imorgon iaf, då kanske ja kan försöka tänka på nått annat. synd att man inte kan vara lite mer ledig bara. Men va fan vi ska ha kul ändå. :)  Party party på lördag iaf. Ljuvligt. Jag som har blivit sån torris.

Ne nu ska ja fan ge mig själv en smäll så ja tänker på allt bra ist. För har ja klarat mig utan min familj i tre månader då klarar ja fan allt. De ska gudarna veta! För det e ingen lätt match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0