cv?


Sitter och funderar på hur fasiken jag ska kunna skaffa ett extra jobb om man inte har nått cv?
Eller när jag tänker efter så kanske jag har det någonstans..Hmm. kom ihåg att Johanna hjälpte mig med det. Men vart fan är dom?
Dax att söka extra jobb iaf. Så man slipper ta pengar från företaget till räkningar. Fast hur fan jag ska hinna med o jobba någon annanstans oxå har jag inte en aning om. Men dygnet har ju trots allt 24 timmar.

Jobbar till nio idag sen hem och laga mat och ner i källarn o leta efter en sony ericsson laddare. Molle tuggade söndet basses igår. Han hade ju kunnat få massa ström i sig men tack o lov så gick det bra. Basse blev as lack haha. Men hellre en trasig laddar än en död hund!

Imorse gick vi upp tidigt för att åka och bada Molle innan jobbet. Han tyckte faktiskt inte att det var så farligt. Fast hårfönen vettitusan om han gillade direkt :P

Nehe dags att sitta och funera över vad som ska hända i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Lina Holmqvist

Det är ett telemarketing bolag som heter Tmc verkar väl vara okej men inte mycket mer =) haha ! Ett tips om cv gumman gå in på www.cv-online.se där finns mallar och sånt =)!!!

2009-11-16 @ 21:07:00
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0