En ny glad dag!

Tjohoo!

Efter en lessen dag igår så bestämde jag mig idag för att vara glad.
Man måste försöka tänka lite mer positivt så tror ja att allt blir så.
Melvoldare är starka, så enkelt är det!

Våran lilla familj hade mysmorgon idag :) öppnar en timme senare så vi låg och busade med Molle i sängen. Han e så go den hunden <3
Sen kom mumins moster och hämtade dom. Hon ville vara hundvakt hela dag.
Ganska skönt för då kunde jag städa hemma utan att ha en rädd hund :P
Dammsugarn e inte hans bästa vän direkt :P
Va och handlade lite på maxi, gick bara runt i min ensamhet. Såå skönt :=) Tog även ett varv på Dollarstore.
hitta en massa bra saker bla Julgardiner. Och allt gick på 120:- sånt gillar jag :)
Blev till att vaccinera Molle idag. Han pep till lite snabbt sen va han glad igen.
Va lite rädd för att det va nått fel på han för han dricker så sjukt mycke vatten. Allså verkligen sjukt mycke! Men vetrinären sa att det är ingen fara. men att det borde av ta så småningom.
Han sa oxå att vi såg ut till att ha en lycklig och glad liten hund :) så kul att höra! Han e ju trotsallt våran bebis :P hehe.

Ikväll blir jag och Molle ensama. (ganska skönt faktiskt ;) ) vi ska kolla på Desperata hemmafruar och äta nått gott :) Och jag hoppas på att hanna och nån mer hemlig gäst kommer imon :) Saknar ihjäl mig efter henne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0