.

Jag kan inte beskriva med ord hur kul jag hade igår.
Vi rockade som vi alltid gör. Och så jäkla skönt att man inte känner folk ibland haha.
Blöt som satan va de, jag hatar slask!! Jag va blöt upp till vaderna innan vi kom in på Wasa. Inte okej nånstans!

Idag vakande vi sent och sen låg vi bara kvar i sängarna o slappade fram tills det var dags för flickorna att packa ihop och dra sig mot Jönköping igen.
Hoppas på att det går bra för dom att köra. Vädret är ju dock inte det roligaste.
Så nu är jag och Mumin ensama hemma igen. Har inte varit själva på över en vecka hehe. As kul med besök verkligen, men nån gång måste det bli vardag igen.

Nu är det ett besök till inplanerat denna månaden sen blir det nog lugnt till jag åker ner den 23 december.
 Btw, är det någon som kan fixa billiga hockey biljetter till Hv matchen den 26 december så hojta till. Tänkte ge det som julklapp till älsklingen. Han vill verkligen kolla på hockey i kinarps har han sagt. Ska bli så mysigt att åka "hem" igen :)

Längtar massvis! ! !

Ikväll blir det mys med älskade sambon och mys vovven. Mumin ska laga mat och sen ska vi bara kolla på film.
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0