Hemma fruar

Igår var verkligen en hemsk dag. Bara sov o grät hela dan. Men jag säger som jag alltid har sagt, det är okej att han en lessen dag. Men idag vaknade ja upp trött som bara den men ändå glad. Så nu sitter jag och kollar runt lite på nätet efter en massa saker och funderar på framtiden för fullt.
Jag har ändå ett hopp i mig att allt kommer bli sjukt bra.

Jag har haft funderingar på om vi ska flytta tillbaka till jönköping längre fram, men jag känner att jag vill nog inte dit.
Jag har gjort Jönköping nu och för ett tag framöver. Mora känns väldigt bra för mig. Bara lite mer pengar, Större lägenhet så blir allt perfekt :)

nog om det.
I efter middag måste jag verkligen ner i källarn. Måste leta efter en massa saker, jooobbigt. för våran källare är så full av saker så man kommer knappt in. Haha.
Sen ska jag laga mat tills min andra hälft kommer hem. OM han kommer hem vill säga. Playstation med vännerna kanske lockar mer idag. Men det är ju Despret Housewifes :) Lycka!!

Och Alexandra, Du måste komma hit. Jag spelar inget crash bandicoots när du inte är här!! INTE OKEJ!!

Puss o kram gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tänker på dej gumman du är ALLTID välkommen till mig om du behöver komma iväg ett tag !



Bamsekram <3

2009-11-17 @ 23:02:51
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/
Postat av: alexandra

vi får spela lite när du kommer ner då :) annars kommer jag ju snart igen gumman <3

du vill ju bara att jag ska va med för jag är bäst hahahahahah

2009-11-23 @ 14:40:37
URL: http://alexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0