I Hate it!

Jag måste bara börja med att säga att jag HATAR att det är grått väder heeela tiden. tror vi har haft sol en dag på typ tre veckor elr nått. Fy fan.
Hade tänkt att gå ut o gå med Molle idag, Men icke. Jag pallar inte gå ut i detta väder. Så ja låg i soffan heeela dagen verkligen. Fram till tre. Då vann ja en aktion på tradera som gjorde mig väldigt glad så ner till banken o betala sen jobba.

Ikväll när ja kommer hem efter nio blir det till att käka rökt fisk och sen ut och gå en lång runda med Molle.
Han är en lat hund, han bara sover hela dagarna så lite aktiviteter måste vi dra igång. Och självklart en massa mys.

Nu är det bara en vecka kvar tills min födelsedag, och tårta =) haha darför ja längtar :P
Sen börjar nedräkningen ordentligt tills ja sätter mig på tåget och 7 ½ timme senare är ja framme i jkpg och hos mammi <3
Har planerat in mys med Maria, Julaftonmys med Hanna, ev utgång på juldan och umgås med sanna o kevin. Sen självklart en massa andra oxå. Men det ska bli så underbart skööönt!! Första lediga tiden på tre månader då typ =) i Like it!!

Nehe nu ska ja roa mig med att skriva kvällsrapporter =/

Kraamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0