I hate this part right here

Försöker få de lite jul känsla här hemma. Vetti tusan hur de går om jag ska vara ärlig. Vill bara ha råd o köpa lite nya fina saker. På tal om saker så behöver jag en ny mobil. Har man knappt råd att leva så har man absolut inte råd med en mobil. Fast egentligen så behöver ja ingen tele. Annvänder den typ inte ändå.

Ska snart hoppa in i duschen o bege mig ner till jobbet vid fyra. Ska tillbringa ett par timmar där iaf, som alltid :)
Tråkigt jävla väder e det iaf. Grått o trist o det ska vara så här typ hela veckan. Jippi, not!
Hampe kommer på fredag iaf =) Wiiiie!!!

Och jag o Hanna har en hemlis. En jävligt bra hemlis måste jag säga =)
Nästa för bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bästa hemlisigheten ever <3 fast tror att nån vet iaf :P

2009-11-25 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0