Lessen-dag

Vaknade upp imorse och kände att det var en lessen dag ida.
Jag går runt i en bubbla och lyssnar knappt när nån pratar eller säger nått själv.
Körde Alexandra till tåget. Tråkigt att hon åker hem. Men jag har blivit van vid farväl och hejdå.
Sen hem och la mig i soffan o bara brainstormade totalt över allt ja känner. Kom inte fram till så jätte mycke.
Pratade med mamma. Hon är det bästa stödet som finns! Hon fattar mig och vet vad hon ska säga.
Blev på bättre humör trots att vi kom fram till att det inte blir någon P!nk konser för mig imorgon. Tror inte jag mår bra av att åka just nu. Har man inte råd att kunna roa sig så känns det enbart onödigt. Surt att ha en biljett bara o jag hinner inte sälja den direkt. Men men.

Ikväll ska jag och älsklingen ha myskväll. Han ska laga mat och så ska vi kolla på film o sen äta efterrätt, glass och fruktsallad.
Ska även börja gå längre promenader med Molle nu. Numera går vi bara ut med han på gräsmattan eller runt vårat hus. men man märker att han vill mer. Och han visar tecken på att man kan börja lämna han själv lite nu. har lämnat han i bilen i typ fem min o han bara sover. Även hemma när man är ute o röker. Jätte duktig vovve vi har :) bara längtar tills vi åker till jkpg så han får träffa min mamma o alla andra. Och självklart greta och doris :D

Jobba lite till då. Ett par hundra filmer till ska reggas. Hmm.. två timmar kvar på jobbet :/

Jag hoppas hanna kommer snart!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-09 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0