Molle <3

Vaknade upp idag till lika jävla trist väder igen. Usssh va surt. Men va fan de e söndag o ja skulle jobba.
Men nu efter jobbet har jag enbart legat i soffan o myst med Molle :) Ska vid tolv hämta basse för att sen kolla på film.

Idag är det 31 dagar kvar till jag åker till Jönköping. Jag längtar så jag dör. När jag åker ner har det nästan gått 4 ½ månad sen sist. O jag tjatar på Mumin varje dag om hur mycke jag saknar mamma <3
Ska mysa massa. Har lovat att träffa massa vänner också men familjen går först, sen får vi se vad vi har tid med.
En lite utgång eventuellt på juldagen kanske.

Nu hoppas jag på att veckan går fort för på fredag kommer Hampe dampe hit=) Världens bästa Hampe! Han ska på hockey med Basse sen blir det nog lite promenader kanske o laga god mat hoppas jag på. Underbart o ha en sån sjukt bra killkompis! Tänk om Thomas hade kunnat följa med då hade det varit bättre än bäst oxå!

Mycke besök denna månaden, skönt. Det gör att tiden går lite fortare.

Vi har kommit fram till att Basse troligtvis har pälsallegri. Villket gör sjukt ont i mitt hjärta för jag vill inte att vi ska behöva göra oss av med Molle. Det ska inte hända bara! Men vi hoppas på att allergi tabletter ska hjälpa sen ett besök hos doktorn. Blir till att städa extra mycke här hemma nu och vädra. Tur att vi inte har vant molle vid att sova i sängen isf.

Jaja dags att fortsätta med soffliggandet :D Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0