Mora- stockholm 10/11??

Sitter och fundera på vad jag ska laga för mat ikväll.
Ska ju enbart laga till mig själv ioch med att sambon ska iväg o spela play station. Sååå kul. Tänk om man kunde utrota de där jävla spelet!

Självklart kan det vara skönt att vara själv ibland. Men jag jobbar sju dagar iveckan, vecka efter vecka. jag hinner inte ens lära känna folk här. Darför är det så jävla surt när han inte är hemma. Jag sitter och kollar på tv lagar mat och städar. O numera springer ut och in med molle.
Det är i dom här lägena som man vill ha vänner här jämt. Får väl fjäska för hanna så hon bestämmer sig för att flytta hit igen :P

Har pratat med mamma massivs idag <3 pratade lite om när ja kommer till jkpg i jul. Ussh för a6 den 23:e december. haha. Kommer mitt på dan så en runda hinner ja nog allt med. Bara för sakens skull.

Funderade även på att sälja min P!nk biljett innan. Har inga pengar till att åka. Men sen samtidigt så kände ja att jag behöver åka bort. Bara få ta en paus i två dar. Paus från att jobb och bara umgås me underbara vänner. Så ja ska fasiken lyckas. Ska mysa me lina då <3 längtar satan. Och madde o sara, fan va kul de ska bli!! Så ja Ska åka... tro ja.. haha

Snart lägga ut as söta kort på Molle me nån dag=) glömde kameran hemma juuuuuh!

Kommentarer
Postat av: Lina Holmqvist

Du SKA komma baby <3 så ska jag ta han om dej lite =) Sakne dej massa!

2009-11-04 @ 21:43:53
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0