party

Igår kväll blev det en massa tjejsnack igen och ett glas vin slank ner :)
Alla somnade som stockar sen och vi tog en välförtjänt sovmorgon idag.
Sen fick vi snabba på lite så vi hann till systemet innan det stängde. För ikväll blir det utgång med mina flickor , Mumin och magnus. Hoppas på att återuppleva lite minnen from the old times :)
Känna lite tungt att veta att dom åker hem imorgon,men som jag har sagt innan så är jag van vid detta nu.
Och jag vet att det är inte längt kvar tills vi ses igen :)

Har lite funderingar på vad man ska ha på sig ikväll..Hmm.. Har ju en massa nya kläder nu men det mesta är ju lite mer vardags kläder. Men som sagt nått hittar man alltid på :) Längtar faktiskt lite. Ska bli såååå sjukt kul!!

Bara 3 timmar kvar på jobbet för min del nu! Wohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0