Stolt

Nu är Alexandra äntligen här :) Massa mys :) Just nu ligger hon i soffan o sover lite. stackarn har inte sovit mer än två timmar idag och jobbat inatt.
Vi har iaf hunnit med lite shopping till företaget idag. Va på Dollarstore o handlade så mycke så vi fick ta en sopsäck o packa ner allt i haha. Inte okej. Sen handlat mat och Crash Bandicoot! Yeeeh så imon ska jag och Alexandra spela de och dricka vin :) får se om mumin o hans vänner e med oxå. Lördag, sjukt gooo utgång ska det blir =) Och en massa jobb på detta.
Fick massa fina saker idag :) Fick mina hm kläder jag har beställt, sen kläder av mamma. En stickad tröja, två mjukis byxor två leggins och en t-shirt. Och mumin en tröja. Det är rena julafton när nån kommer o hälsar på här =) O av alexandra fick molle en massa och sen handla hon massa mat o tv spel :)

Jag hatar att människor gör allt för att förstöra ens liv. Just nu talar vi om en medelålders kvinna som är helt sjuk ihuvudet. Ingen verklighetsuppfattning över huvvetaget. Men jag ska göra allt som står i min makt för att krossa hennes drömmar. Allt för att hon ska ha fel och inse det!

Men just nu känner jag mig som svagast och starkast. För jag har gett mig fan på att klara det här nu. Klara av att mitt företag ska funka. Gör det inte de, då vet jag att jag har gjort allt iaf. jag eller rättare sagt vi har gett allt. Blod svett och tårar. Jag är enbart stolt för att jag har klarat det så här långt. Stolt över att jag är beredd på att fortsätta. Stolt över att det är just jag som är jag!

Nu ska jag tagga ner lite med en ciggiluring tror jag. Peace out!!

Kommentarer
Postat av: sanna

saknar dig.

2009-11-06 @ 14:35:07
URL: http://sannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0