Tomteland

Fredag, och jag är party sugen som fan :) Men dessvärre så blir det inget party denna helgen.
Måste vara hemma med Molle. Ikväll så jobbar Basse till 22 så jag funderar på om ja ska åka hem o kolla på Idol o mysa till det. Kanske laga lite mumsig mat. Så jävla surt o göra det själv bara. Lina jag vill ha ditt Idol sällskap!!! Sätt dig på tåget till Mora NU!! :)

Jag behöver sol nu. Eller iaf snö. Jag orkar inte med mer grått väder. Har varit det konstant nu i en vecka typ. Boooring. Men vi hoppas på snö tills nästa helg. Då kommer hampus :) Och det är julskyltning. Ohh ja e så glad för att jag ska få uppleva jul här uppe. Massa mys. Och jag ska tvinga med mig basse till Tomte land :)

Det roliga är ett det var en bekant till Per som va i China. Och när han åkte på motorvägen där så stod det en stor stor skylt på sidag av vägen där det stod på deras språk och engelska. "Tomten bor i Mora" haha. As coolt ju.
Det skickas miljontals brev till tomteland i Mora varje år. Och det är hur många anställda som helst där för alla brev måste öppnas. Ganska fränt att dom ändå lägger ner sånt jobb på det :) Nog om det. Dags att jobba lite igen.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du och jag och Idol baby =) haha lika nördiga båda 2 !

2009-11-21 @ 12:06:22
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0