Underbart besök!

nu är äntligen min små flickor här, Hanna och Mimmi :)
Så det känns helt underbart, har verkligen saknat dom. Igår blev det ganska lugnt, en snabb sväng på stan, dollarstore och Maxi. Sen mys hemma med massa snack och sen massa gott och sex and the city avsnitt.
Imorse skulle vi upp tidigt men försov oss en timme. Så massa stress senare så va vi påväg till Borlänge för shopping. Strosade runt där ett par timmar och hittade lite fint. Blev bla ett par stövlar som går över knäna utan klack och en oversize stickad tröja. Allt för 350:- sjukt bra! :) blev även ett par lovikavantar på lager70.
Så jag e riktigt nöjd med min dag. Men nu är det jobb fram till tio sen hem o mysa igen.

Blev så glad när dom kom och hade med sig saker till mig. Mamma hade skickat med lite saker och Hanna en massa kläder hon inte kan ha längre. Hon har ju varit super duktig och bantat bort en massa kilon. Stolt över henne <3
Sen hade dom bakat sockerkaka med glasyr på. En stor dala häst och en liten. Så den lilla tog ja till kvällsmat direkt haha. Och sen födelsedags present. Ett skit snyggt sett med halsband och armband. Så grymt tacksam. Även molle fick present :)

Imorgon ska vi ta en välförtjänt sovmorgon och sen blir det jobb för min del mellan 15-20.30 sen ev utgång. En repris av hur kul vi alltid hade innan.

Tack flickor för att ni offrar er och åker ända hit <3 blir även besök i slutet av månaden :) Wiiie, snart jul så ja kommer till jkpg. Super nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0