Vaccin hit, vaccin dit

Något som gör mig lite små arg är allt snack om detta jävla vaccin. Alla vet om att dom kan bli sjuka om dom tar det eller få ont i armen. Men likförbannat så blir dom chockade när dom ligger i feber dan efter.
Jag har bestämt mig för att inte vaccinera mig. Folk har lite svårt för att acceptera det.
Jag tror helt enkelt inte på vaccinet. Vissa länder har tillochmed förbjudit de. Det måste finnas en anledning till det anser jag.
Hade jag därimot bott kvar i Hva så hade jag gjort det för en nära anhörig skull. Då hade det inte varit något snack om saken. Men jag bor inte där nu. Och kommer inte att hålla till där så mycke direkt.
Och sen kan ja tillägga att här uppe så är det inga som pratar om det ens. Man hör bara dom som jobbar inom vården som har tagit den för dom måste. Men ingen annan.

Nu har jag sagt mitt. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Lina

You go girl jag håller med dej stenhårt !!

2009-11-19 @ 19:25:25
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0