Wonderful

Haft sån mysdag ida :)
Solen sken för första gången på väääldigt länge. Jag Basse och Molle åkte till granngården innan jobbet o köpte hundmat sen direkt till jobbet. Jag skulle börja vid fem idag men stannade kvar på jobbet ett par timmar. Jag och Molle somnade skönt i soffan här bakom :) Myspys.
Sen gick vi på en lite längre promenad. När dom är små ska dom ju inte gå så långt, men vi gick en lite runda här runt stan. Tur att Mora inte e så stort :P O han va så glad för att få lukta på en massa nya ställen :)
Har även varit hemma en sväng. Fick bli till att kolla på tv och sen göra soppa, igen :)
Mumma..

Ikväll blir det nog lite små party hemma. Jag är enormt krogen sugen men vi måste vara hemma med lill bebisen. Så vi ska supa Magnus full och klippa av han håret. Kan bli ganska roande faktiskt :P

Bra humör idag :)
Massa att göra på jobbet me. Kul kul :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Blev det en mysig hemma helg denna gången gumman =)? Saknar dej babe <3

2009-11-22 @ 13:58:24
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0