ärlig?

Jag har alltid kunnat visa när ja mår dåligt. Alltid kunnat prata om de. Aldrig kunnat hålla det innom mig lixom.
Nu vet jag inte vad som har hänt. Men ja kan inte prata om det. Jag vill inte visa det och jag trycker enbart undan det hela tiden. Jag är lessen. Sjukt jävla lessen och jag har tyvärr inte all ork i hela världen. Jag vill aldrig prata om det. Jag så enormt dålig på att höra av mig till mina vänner i jönkping, men enbart för att jag klarar inte av det. Saknaden är för stor och jag vill inte höra orden "hur är det med dig, hur går det för er"  För jag kan inte svara helt ärligt på det jämt. Jag stänger enbart in mig i min egna lilla värld och väntar på att ett mirakel ska hända. men när?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0