Day of ours lifes

Sover inte så jätte bra längre. Vaknar alltid upp o känner mig inte tillräckligt utvilad, tung i huvvet eller nått annat. Ändå sover jag tillräckligt med timmar. Idag vaknade jag upp med en hemsk känsla i magen. Tror jag vet vad det beror på, men de e inge kul o känna oro.
Men jag har börjat med att inte tänka på vissa saker. För jag vill mår bra!
Och idag ska jag ändra på humöret och må bra!

Igår va vi hemma hos älsks föräldrar och kollade på hockey. Fruktansvärt ointressant om ni frågar mig, och mumins mamma.Haha. Men dom andra sitter som klistrade.
Men det e alltid trevligt att åka dit o tjöta lite ist för att sitta hemma jämt.

Idag blir det jobb 14-20. Tänkta laga lite mat innan för en gångs skull. Sugen på curry sås =)
Och på lördag kommer fjolla. Stackarn ska sitta på ett tåg i så många timmar. Skulle behöva ha upp en cyckel från jkpg, får fråga om hon inte kan cykla upp den ist :P

Nehe time to look att "days of ours lifes" :) Wiiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0