fredag

Har fått många frågor om mitt förra inlägg.Så nu ska vi reda ut detta.
Jag älskar Mora och vill verkligen bo här. Jag kan inte tänka mig att bo i jönköping igen. Inte nu iaf.
Men därimot så är det jävligt tungt att ha en ny startat företag där både jag och mumin jobbar. Vi är här 6 dagar iveckan minst och 8-10 timmar om dagen. Och är vi väl lediga så gör vi nånting som har med jobbet o göra. Och tjänar inga pengar. Man mår inte bra av att vara sjukt fattig o ha en massa räkningar. Inget företag går bra de första månaderna. Det tär på både mitt och mumins psyke, men vi kämpar. och det gör att vårat förhållade har blivit väldit starkt och moget snabbt. Och jag vill inte leva utan han. Jag har börjat om mitt liv här och det är så ja vill ha det nu. Sen om ja vill flytta tillbaka till jönköping om ett år, det får ja stå för då.
That´s it.

På tal om något annat, idag e det fredag påstår folk :P är lite vecko och dag vild. Det står hockey på menyn för pojkvännen o resten av Mora typ.Och han vill gärna ha med mig så jag får komma efter halva matchen. jag måste ju stänga idag. Så det blir lite lurigt. Men det kan ju alltid vara kul o se det med.
Imon blir det till att åka iväg till nått ställe här i dalarna o hämta massa prylar till jobbet.
Har massa att fixa framöver. Ska faktiskt bli riktigt kul.

Nehe dax att göra 15 baguetter nu då. Kul jul...

Måste tillägga att den 2 november drar jag och pojken min till stockholm och jag ska gå på pink konser med brudarna och mumin får hitta på nått annat under tiden. han va inte så intreserad av pink visst :P  Men vi ska bo hos Lina :D wiiie saknar min bejb! o nu kommer det bara vara 30 mil till varandra ist för 45 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0