Okt. 25, 2009

Nu är äntligen mitt lilla hjärtegull hos oss. Världens mysigaste hund.
Den känslan jag hade igår har jag aldrig kännt. Så enormt lycklig. Att jag och den finaste har en liten vovve ihop. Sån enorm glädje. verken jag eller mumin kunde sluta le.
Hans föräldrar blev riktigt chockade kan ja säga hehe. Men molle kände sig som hemma hos oss direkt och började me att kissa i vardagsrummet :P Och bita alla i fötterna hehe.

Natten har oxå gått bra men han har gnällt lite.Märks direkt att han har blivit väldigt fäst vid oss. han går utan koppel o följer varje steg vi tar. Och han somnar alltid i våran famn. Det e riktigt mys de.




Bloggen krånglar så det här får räcka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0