Hund hund hund

Nu e det redan onsdag påstår folk. fasiken va tiden går fort. Imorgon har ja bott här i 3 månader tror jag?!
Känns sjukt bra faktiskt. Och nu när vi ev ska få tillökning i familjen :) Fast inget e ju bestämt till 100% än.
Det kommer bli ett himla tjöt om hundar här framöver. Men nu har vi prata med uppfödarn och det finns hanar kvar. Det e bara jag som ska bestäma mig med. Jag e ju lite mer orolig ioch med att jag aldrig har haft hund innan.Det har ju mumin haft så han e coollugn. Jag vet att vi skulle fixa det men att det blir jobbigt i början. Men just nu, för fösta gången i mitt liv hittils har jag tid för en hund. Och jag har väldigt många runt omkring mig som e jätte duktiga oxå. Så nu hoppas vi på att det blir en liten greta bebis. Finns valpar som är 10 veckor och en som är sex månader. Hoppas på att åka och kolla imorgon kanske =)
I´m happy!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh blev de nån voffsing ???

2009-10-22 @ 13:10:54
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0