Moooora

Jag vet att många läser min blogg för att dom vill veta hur det går för mig i STOOOORA Mora ;)
Men jag har verkligen inget att skriva egentligen. Mitt liv ser likadant ut varje dag. Fine, de kan blir lite tråkigt ibland men ändå väldigt skönt. Det är verkligen tvärtom hur det va när jag bodde i Jönköping.
Och nu kommer vi ju vara tvugna att vara hemma ett tag framöver på helgerna med ioch med att Molle har flyttat in. Tror inte det är så uppskattat från hans sida om vi går ut o festar hela nätterna direkt hehe.

När det gäller Molle så gör han framsteg varje dag.Har hänt flertal gånger att han sätter sig vid dörren o piper när han vill ut. Och han börjar ta för sig mer. (kan väl både vara bra o dåligt :P ) Så roligt att han har lärt sig vilken dörr han bo i iaf. Så när han har kissat o bajsat klart ute så går han o sätter sig vid dörrn :P haha. Söt nöt!

Om en vecka kommer Alexandra :) Ska blir riktigt kul. Va ju ändå typ 2 -2½ månad sen man sågs. Shit va de har gått fort. tror jag har varit Mora bo i 3 månader o 1 vecka idag.. Aja hur som helst så ska det bli skönt att ha en smålänning här uppe ett par dagar. Synd bara att jag måste jobba. Det e ju så när man inte har ett vanligt hedligt jobb som dom flesta andra dödliga :P Men jag e ju en jävel på mys kvällar så det får bli o fixa ett par sånna, och sen utgång kanske för en gång skull. Beror på om Molles bästa lek kompis kan vara hundvakt. Så skönt när man har nån som tjatar om att få vara hundvakt :)

vinet står ju på kylning. Vi har ju alltid mys vin hemma som vi kallar det för =) Det är till våra hemma kväll. Då sitter jag och älsk o dricker ett glas vin o kollar på film. Snacka om att låta som en 70 åring :P But i like it!!


MORA MYS <3


Kommentarer
Postat av: PannHanna i dina mysiga raggsockor

Åhh vad jag saknar dig och mora mys <3 men snart kommer jag och myser ner hela dig och mora.. snart va de ja, så håll ut lovely.. miss u! p.s. sitter just nu och jkpgmyser i raggsockorna jag fått av dig, de är kärlek de, fast skulle ju va mysigare att moramysa d.s

2009-10-30 @ 08:42:26
URL: http://litenezon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0