Nervööööös

Jag e så nervös just nu. Ska åka om en timme o hämta han.
Och Mumin föräldrar vet fortfarande inte om något. och dom ska hem till oss ikväll o käka pizza o umgås. Fatta va chockade dom kommer vara när vi öppnar dörren o de kommer en liten rackare springades mot dom =)

Igår tog vi det bara lugnt. Så jäkla skönt. Jag har blivit sån hemma fru. Och jag gillát :P
Känns skönt att bara ta det lugnt o inte känna att man måste göra en massa som de va när ja bodde i jkpg.
Jag och älsk satt o käkade mat o sen gick vi till Statoil o köpte chips o smaskade i oss o drack vin. Haha låter som en pansionär ju :P Men de e mysigt iaf. Sen tvingade ja Mumin till att kolla på Sex And The City med mig. Men båda somnade direkt typ.

Upp tidigt idag och åka till jobbet för att bygga igen lite hål o grejer. As skönt o tyst blev de nu haha. Slippa video butiken :D
Sen har de bara varit jobb, han med en runda på systemet me.Mumin tyckte vi skulle köpa lite vin. Mys vin kallar vi de för haha. För nu när vi blir husse o matte till en liten bebis hund så måste vi ju hålla oss hemma på helgerna. Då blir det ju mys. Därav mys vin :D haha.

Btw så är det bara typ 9 dagar kvar till Stockholm och P!nk och Lina :) Ska bli sååå kul! Så lina som då e nybliven stockholmare ska visa mig runt i heeeeeeela stockholm :P

Puss o Kram. Ska försöka lägga upp en bild sen på vovven ;)

Kommentarer
Postat av: Lina Holmqvist

Ja baby ska bli så kul att du kommer =) Får se hur mkt jag vet om sthlm tills dess hehe men jag ska jobba på det =P Du måste skicka bild på voffen nu när han e hemma !! skicka skicka !! <3

2009-10-25 @ 12:23:32
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0