Rosabandet

Ibland kan man känna att livet är så orättvist. Jag blir så arg och lessen när saker händer fel männsikor.
Just nu över att en jätte nära släkting inte mår bra. Och det är så fel människa att bli drabbad. Hon om nån är värd all lycka i hela världen! Och jag önskar att jag kunde göra nånting. Bara nånting så allting blir bra.
När ska oturen vända?
Men nu gäller det bara att alla finns där hela tiden och hjälps åt. Min familj o den familjen är så grymt nära och vi ska alltid finnas för varandra! Kämpa! Styrka!


http://www.cancerfonden.se/sv/Rosabandet/ 
Jag anser att detta e så sjukt viktigt. Den e sån liten peng som kan göra så mycke om många ger.
Jag tror inte man vaknar upp imorgon och gråter för att man har 50:- mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0