Snö?

Nu är det ny veckan, igen. Känns som tiden går lite fort. Tiden har gått så fort så jag har nästan tappat räkningen på hur många veckor jag har bott här nu. Jag tror det är 11 veckor på torsdag.
Nu har ju som sagt malin åkt hem och jag saknar henne massvis!!
Nästa besök blir väl i början av november, och då är det alexandras tur att komma hit =)  men några dagar innan åker jag och min skrutt till stockholm. Sjukt nice =)

Hur som helst så kommer det att hända en hel del i vårat liv framöver.Massa saker ska ändras, nya idéer sätts till världen och vi hoppas på det bästa nu. Det är bara vissa saker som fattas, sen jävlar. Just nu e jag taggad till tusen. Mer om vad som händer kommer att avslöjas när allt e klart. Alltid kul när det händer saker. Just nu e det bara en väntan. Men bara i nån vecka eller så som tur är =)

Ska senare gå och köpa årets första julklapp :) Kommer ju inte bli så många julklappar i år ioch med min ekonomi e så ursel. Men det blir till några få iaf. Mamma och gudbarnet ska räkna med att dom får nått iaf =D
'Har dock lite beslutångest gällande mammas julklapp. Men men.
Och på tal om jul så säger folk att det snöade här igår. Och jag missade de!!!! Men det la sig inte ens på backen så ja vet itne ens om det räknas då? Men alla säger att snön kommer när som nu. Wiiiiiiiiiiie, jag e den enda som ser fram imot de. O alla bara skrattar åt mig för ja kan visst inte ens föreställa mig vad ja har o vänta. Men det kanske kommer var snö på min födelsedag :=) Det e coolt! haha

Nehe dax o ringa kusinen!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0