Time to sleep!

Tycker att dagarna inte går riktigt lika fort längre. Kanske beror på att jag inte jobbar lika mycke. Jag och molle ligger hemma och sover till typ tolv halv ett sen åker vi till jobbet vid två sen jobb för min del till åtta. Visseligen ganska skönt men ändå surt att tiden går sakta. Hmm..
Som vanligt så händer det inte så mycke speciellt här.
Det kommer bli en lugn helg, som det har varit ett bra tag nu. Sen nästa vecka kommer alexandra o stannar i ett par dagar. Sen sthlm, till min älskade Lina och gå på pink med Madde o Sara :) Så grymt kul kommer vi ha!

Skulle vilja åka till Borlänge snart o shoppa loss på lagerhause :) Fast för vilka pengar vettifan haha. Men de hade varit kul. O samtidigt skulle jag köpt målar färg och ny soffa, tv och tv bänk ;) Och avslutat shopping turen på Gina Tricot. Haha snacka om att drömma :P Men nån gång så ska de hända :)

Har börjat få lite jul feelings nu juh. Myycche bra, för då vet jag att det snart är min födelsedag. En som bor i ett grann hus har haft uppe sina adventsljusstakar i flera månader redan, frågan e om han ens tagit ner dom?! Haha då snackar vi om att börja i tid. Jag längtar som satan iaf :) Värsta mys pys ju!

Nehe dax att tvätta bort maten i molles öron och börsta mina tänder sen sova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0