update

Tjohoo!!

Jag har länge pratat om att jag skulle vilja ha en hund. Men när jag bodde i Jkpg fanns det inte tid.
Numera har jag eller vi rättare sagt tid. Så vi har bestämt oss nästan till 100 % att vi ska köpa en hund och även ras. Men jag är ju en människa som vill gå o tänka på det ett tag till och även läsa på lite innan. Men idag så kom betina in på jobbet med sin hund valp, behöver ja skriva att jag höll på o börja gråta för den va så söt?! My lord, Sån liten golv mopp verkligen =)
Det jobbiga just nu är att det finns valpar i Leksand just nu och vi vet att det är en jätte bra uppfödare. Men det känns som lite ont om tid. Gaaaah beslutsångest!!Alla vet ju att det går inte att åka och kolla på en hundvalp för då e man ju helt såld.

Vi får se hur det blir, men vi vet ju iaf att båda vill.

Förövrigt så rullar allt på, det börjar hända saker för fullt. Och det känns bra! Men ändå jävligt nervöst.
Jag längtar massvis till jul, speciellt nu när jag har blivit beroende av julmust :P Och biljetten till Jkpg är bokad, men bara ner. Nu tänker säkert nån typ där ute att ja inte har tänkt att åka hit igen, men joo!
Jag har turen att min älskade sambo kommer ner till mig den 25:e :D

Dax o städa undan, Chipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0