Update

Nu har det gått ett par dagar sen man skrev sist. I mitt liv händer det ju inte så mycke kul.
Malin e här nu och det e alltid kul :) lite party i lördags, marknad i söndags. O sen jobb resten av veckan.
Molla e ju här på praktik men sitter bara o kollar på tv :P Slappt o tråkigt antar jag men det e hennes egna val. Vi har ju så i omgångar här. Ibland e de ingen kund på två timmar ibland hela tiden.
På kvällarna blir det mest film o sen sova.
Jag e van vid mitt liv här. Det händer inte så mycke, men de e skönt och jag gillar de :)

Sitter också och kollar på ny bil. Kanske ska skaffa en ny. Och tro mig, den e så sjukt snygg :) Ja älskar den. Så nu hoppas vi att allt går som jag vill. Men troligtvis inte höhö!

Ska bara tillägga att ja hatar detta skit vädret. Det e svin kallt, blåser och regnar. Varför inte bara snöa för?`
Hmm. Malin hoppas på att få se snö innan hon åker iaf :P Så nu håller vi tummarna!

Till Lina: Ge mig uppdatering om stockholm :) släng in en komentar!! Miss you!

Kommentarer
Postat av: Lina

Babe=) Ingen lägenhet än men ser ut som vi ska försöka hittat nåt så vi är där uppe senast tills november ! jag måste bara söka jobb också jag är värdelös alltså ! =) pussss miss u 2 <3

2009-10-06 @ 20:23:56
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0