Vårat lilla tillskott <3

Det enda jag tänker på, drömmer om, pratar om e den lilla vovven.
Det finns lixom inga ord för hur glad och lycklig jag är.Det kommer att komma tider då man e trött på det ibörjan, allt jobb med att spring ut och in o se till så saker inte bli sönderbitna. Men ändå, bara glädjen över att det är våran hund. Jag och killen som betyder allt för mig har skaffat den ihop.

Hur som helst så kommer den att heta Molle, det är en Amerikansk cocker spaniel och den är ljus. Hur som som helst :) Jag har redan bestämt att han ska bli tsm med Alexandas hund Molly :) så sött, Molle & Molly. Kände direkt att han va en Molle. Och om Malin Susanna Johansson sköter sig och är snäll så är hon utseed till Gudmor. Hahaha

 

Ikväll efter jobbet ska jag direkt hem och laga mat tills älsklingen kommer hem från hockeyn.Ska även plocka iordning allting som e Molles. Köpt säng koppel matskålar reflexer filt, ja allt den behöver iaf idag. För imorgon kommer han hem till sitt nya hem :) Och då ska sängen va placerad jämte våran. Mys!

 

Ja som sagt massa hundsnack. Det har typ varit så att ja har bara pratat om hundar de senaste och Mumin om företaget haha. Så när han har frågat om vad ja tycker om vissa idéer så har ja svart " vad tror du om en sele till Molle ist" haha. Helt i våra egna världar. Det bästa är iaf att Mumins föräldrar vet inte att vi hämtar den imon så dom kommer bli super glada :)

 

Lägger in en bild så fort jag kan :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är alltid snäll, det vet du :)

2009-10-23 @ 22:36:32
URL: http://saantec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0