Borlänge imon!

Idag har jag jobbat hela dagen. Från tio till åtta. Eller ja, jag jobbar till åtta.
Sen va det bestämt att vi skulle stor handla så vi kan leva ett tag till, men hockeyn va lite viktigare :P
Så det får bli imorgon.
Ska även till borlänge imon =) ska byta jackan till en mindre storlek som mammsen köpte till mig. Och iomed att Stadium inte finns i mora så får man åka tio mil :P
Men ja fick höra att dom hade lagerhaus i borlänge så ja e ganska glad :D :D

nu börjar min mage kurra, dax för fooood.
Sen jobba lite till och sen hem till "svärföräldrarna" :P
Myspys!

jag önskar ja kunde förklara allt med ord, men de går inte. Känslan är förstor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0