"flickan som lekte med elden"


Har verkligen varit lat nu de sista dagarna. Ja orkar inte städa. Det ser ut som fan verkligen.
Men ja har slutat bry mig. Bäddar inte ens sängen. Inte okej.
Så ist för att städa i morse så fixade ja iordning mig. Mumin sa att man skulle ha lite snygga kläder på sig ikväll på film premiären. Så det va ju bara till att göra i ordning håret o sminket lite lätt. Blev jeans leggings ett längre linne och kavaj med uppvikta armar. Riktigt snyggt faktiskt :)

När det va dax för bio så va den en massa tjöt först innan filmen. Fick reda på att vi va dom första i Sverige som fick se filmen. Inte dåligt allså :P Så jag kan varmt rekomendera er att se "flickan som lekte med elden". vet inte om den eller "män som hatar kvinnor" va bäst. Kan inte riktigt bestämma mig om ja ska vara ärlig.

Idag har världen bästa mamma shoppat åt mig iaf=) Inte smidigt att bo i en liten stad med litet utbud. Så det blev en vinter jacka och ett par skor. Tror det blir göör bra =) Så det får Thomas och Hampus ta med sig upp på fredag. wiii va ja längtar efter dom! Inte många dagar kvar nu!

Nehe nu ska ja fortsätta med att göra ingenting :)

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att du fick vara bland dom första att se filmen =)! ja ska nog kika på män som hatar kvinnor ikväll=)

2009-09-15 @ 13:55:01
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0