Give me a Greta!

IGår när Hampus och jag gick ner till stan så pratade vi om allt. Allt som händer och har hänt.
Så underbart att bara prata. Pratade mycke om vilka vänner man har, och hur allt har förändrats sen man flyttade. ni anar inte hur skönt det va att gå och prata med en av dom som står en närmst, och en kille oxå.
Det saknar jag!

Hur som helst så är det söndag och jag jobbar till åtta. Sen har älsk lovat att vi ska ha myskväll och han ska laga maten. Eller ja, jag föreslog att han skulle laga maten :P Och det blir nog så.
Min söta prins! Sen hoppas vi på att man kanske kan se den nya wallander oxå.

Hoppas på att kvittot kommer med posten imon på min jacka. Måste åka till borlänge och byta den. Har man otur så måste ja åka dit själv. O hur fasiken ska de gå? Hmm. Det kommer ju gå bra men de e tråkigt. hoppas hoppas att det fixar sig så ja slipper åka själv iaf. Men man vet aldrig. Jag har iaf levt i mina nya as snygga uggstövlar sen ja fick dom, och halsduken, Och t-shirten :D As snyggt, mamma har bra smak hon =)

Annars händer det inte nått kul i veckan. Det e typ jobb jobb jobb. Känns jävligt tråkigt men man får komma på små saker som gör att det piggar upp vardagen lite. Men just denna veckan har varit jävligt tung och jobbigt. skönt att jkpg gubbarna kom hit o muntrade upp mig iaf=)
Men nu är det dax för nya tag. Ta tag i sitt liv o inte sitta o deppa! Slut med det från och med nu!!!!!!

By the way, give me a dog! A greta Dog noooooow!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0