Grattis Fjolla!!

Nu har jag äntligen gjort min tonfisk röra. Fy fasiken va gott de va! Den e grym, de o knäckebröd slår ganska mycke kan ja säga. Så nu sitter jag här hemma själv, mätt o go. =)

Har haft en bra dag ida. Bestämde mig för att va glad idag, och så blev det.
Fällde nån tår när jag såg att ja hade fått ett litet brev från mamma. Helt sjukt va känslig jag har blivit. Kan knappt prata med nån från jkpg utan att börja lipa. Helt sjukt. Men det är väl på de sättet ja får ut mina känslor om hur mycke ja saknar vissa. Men när det är som värst så har jag som tur är en förstående pojkvän o en mamma som lyssnar och tillåter mig att ringa o va lessen.pojken min lyssnar och försöker förstå. Det är för hans skull jag kämpar och verkligen ger allt här uppe.
Jag älskar Mora, och det menar jag verkligen.Skulle inte vilja flytta tillbaka nu. Så jag ångrar ingenting. Mycke tackvare ett stort stöd ifrån Mamma och som sagt, en underbar pojkvän.
Ganska lustigt att man kan sakna varandra så mycke så fort man e ifrån varandra.
Nu e han kvar på jobbet o umgås med vänner, o jag e hemma. O jag saknar han som tusan!
Det e väl det som kallas för kärlek <3


Grattis på födelsedagen Malin "fjolla" Johansson. nu är det dax för dig att sluta bli äldre. Tiden går för fort och det känns som igår du o sara satt i mitt knä och målade. men det e visst över 7 år sen nu. Shit, vi börjar bli gammla :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Petra "pippi" Gustafsson :D <3

haha, gammal blir man inte förens man fyller 70 (y) så de e lugnt :D

2009-09-30 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0